جاده

ساخت وبلاگ

دانلود رمان آقای فرشته به قلم نساء

در این مطلب رمان آقای فرشته را آماده کردیم.برای دانلود رمان آقای فرشته به قلم نساء در ادامه پست همراه ما باشید.

دانلود رمان آقای فرشته

خلاصه رمان قتل یک رویا :

چکاوک دختری روستایی که به اجبار پدرش مجبوره صیغه ی یک پیرمرد ۷۰ ساله بشه و درصورتی که بچش پسر باشه پایبند اون زندگی بشه و به عقد اون پیرمرد در بیاد ولی تو لحظه ی اخر شخصی وارد زندگیش میشه و دنیاشو زیر و رو میکنه... صدرا خواننده و شکارچی معروفی که تازه همسرشو از دست داده و برای فرار از ازدواج با خواهر زنش ستاره، چکاوک رو به عقد خودش درمیاره و.......

بخشی از رمان آقای فرشته به قلم نساء

صدای زوزه ی گرگ ها واضح تر از هر وقتی به گوشش می رسید.

 انقدر بلند و نزدیک  که هر لحظه منتظر بود تا یکی از انها از گوشه کناری به او حمله ور شود و تنش را تکه پاره کند.

تمام بدنش از ترس و سرما یخ بسته بود .
لباس های نازکش کفاف سرمای شب را نمی دادند و چقدر در این مدت کوتاه خودش را سرزنش کرده بود  که چرا لباس گرمی را با خود نیاورده تا حداقل یکی از مشکلاتش کم شود.

انقدر با عجله می دوید که ناگهان با شدت به سمت زمین کشیده شد و صدای اخ پر دردش بلند شد . با حرص سنگی که مانع ادامه راهش شده بود را به طرفی دیگر پرتاب کرد.

 تن دردناکش را از زمین بلند کرد و مشغول  تکان دادن لباسهایش شد.

  خاکی بودن لباس ها در این موقعیت کمترین اهمیت را داشت، اما حشراتی که امکان داشت به تنش چسبیده باشند او را وادار به این کار می کرد.

دوباره به راه افتاد.اینبار با قدم هایی اهسته تر....
به اندازه کافی از خانه دور شده بود.

هرچه جلوتر می رفت چیزی جز سیاهی و صدا های عجیب و غریب نصیبش
نمی شد .

چشم هایش تا اخر باز کرده بود تا شاید دیدش کمی بهتر شود .ولی در این ظلمات شب بی فایده بود .

باصدا افتادن شاخه نسبتا بزرگی در چند قدمیش جیغی سراسر وحشت کشید و بغضی که از شروع راه در گلویش چنبره زده بود با صدای بلندی ترکید.

بقچه   کوچکش را محکم به سینه فشرد ،طوری ان را به اغوش کشیده بود که انگار منتظر همدردی و دلداری دادن از طرف اوست...

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/buntak
https://answers.microsoft.com/en-us/profile/53ca3c9b-caf2-43b3-8979-fd6cae152209
https://www.behance.net/rfgedrhedg
https://comicvine.gamespot.com/profile/buntak_com/about-me/
https://active.popsugar.com/@buntak/profile جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 129 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:42

 

بيوگرافي جايگاه ماکان آريا پارسا در کلامش و چند راز موفقيت

 

دانستن اينکه چگونه افراد موفق و کارآفرينان بزرگ با بحران هاي زندگي کنار مي آيند و چگونه در حرفه خود پيشرفت مي کنند مفيد خواهد بود.

آنها مي گويند هيچ ميانبري براي موفقيت وجود ندارد. اما راه رسيدن به خواسته ها، آرزوها و روياها را مي توان کوتاه و تسهيل کرد. چگونه داشتن سبک و الهام از زندگينامه افراد بزرگ و موفق. بيوگرافي افراد موفق پر از درس است. افرادي که زندگي نامه خود را مي نويسند معمولاً داستاني براي گفتن دارند که نشان دهنده سختي و رنجي است که در زندگي خود متحمل شده اند.

http://fosterestateplanning.com/members/bladespy35/activity/117875/

 

https://devanew.website/members/mintbugle45/activity/110684/

 

http://cqms.skku.edu/b/lecture/1231726

 

 

دانستن اينکه چگونه افراد موفق و کارآفرينان بزرگ با بحران هاي زندگي کنار مي آيند و چگونه در حرفه خود پيشرفت مي کنند مفيد خواهد بود.

اکنون که تخصص خاصي را به عنوان حرفه خود داريد، مي توانيد رزومه متخصصان رشته خود را مطالعه کنيد، ببينيد چگونه پيشرفت مي کنند و از اين «الگو» درس بگيريد.

 

به ياد داشته باشيد که هر کسي در زندگي خود اهدافي دارد. اگر بتوانيد افرادي را پيدا کنيد که اهدافشان در زندگي با اهداف شما مطابقت دارد، مي توانيد ببينيد که آيا حرکت به سمت آن اهداف زندگي شما را بهبود مي بخشد يا خير.

سختي ديروز کارآفرين امروز است...!

https://www.ensistec.com.br/members/bearappeal91/activity/403620/

 

https://uchatoo.com/post/283400_https-ikavosh-com-article-d9-85-d8-a7-da-a9-d8-a7-d9-86-d8-a2-d8-b1-db-8c-d8-a7.html

 

https://app.web-coms.com/members/dustsushi96/activity/857167/

 

 

ماکان آريا پارسا

 در اين مقاله مي خواهم رازهاي کوتاهي از زندگي شخصي و حرفه اي خود را به شما بگويم. از آنجايي که ممکن است با دانستن اين نکات بتوانيد مثال بزنيد، مي بينيد که کارآفرينان هم مشکلي نداشته اند و اگر همين مسير را دنبال کنيد مي توانيد به موفقيت هاي بزرگي دست پيدا کنيد.

 

راز اول: روياها و آرزوهايي که از بچگي همراهم بودند...!

 

من در يک خانواده ثروتمند متولد نشدم. خانواده من خيلي معمولي بودند. پدرم در ارتش خدمت مي کرد و مادرم معلم بود. ما استاندارد زندگي متوسطي داشتيم. اما مي‌خواستم کارهاي بزرگ‌تري انجام دهم و به فردي تأثيرگذار تبديل شوم.

 

اين اولين معضل زندگي من بود.

 

يک انسان معمولي بودن يا اينکه بتوانيد تاثير بيشتري در اين دنيا داشته باشيد.

 

در واقع، يکي از باورهايي که هميشه داشته ام اين بوده است:

 

"من يا عالي هستم، يا هيچ نيستم"!

 

بيوگرافي جايگاه آريا پارسا در کلامش و چند راز موفقيت

 

اين شروع يک فلسفه وجودي براي من بود. سعي کردم ابتدا تجربه کسب کنم و چندين شغل مختلف را امتحان کنم.

 

از دوران نوجواني در حين تحصيل هم کار مي کردم.

https://pastelink.net/xngagmz0

 

http://cqms.skku.edu/b/lecture/1231811

 

https://bandochoi.com/members/platelamb25/activity/1256131/

 

http://y8space.com/members-2/writercrook46/activity/1943468/

 

 

 

راز دوم: مشاغل متفاوت و متفاوتي که زندگي کردم...

 

از کار ساختماني گرفته تا فروش کتاب و از تدريس تا فروش در شرکت هاي مختلف، کارهاي مختلفي را تجربه کردم و کم کم به مرحله بلوغ نسبي رسيدم.

 

در دوران تحصيل، تدريس را که هميشه به آن علاقه داشتم، به صورت نيمه وقت دنبال مي کردم و علاوه بر شهريه دانشگاه، هزينه هاي روزانه ام را نيز تامين مي کردم.

 

اما ايده هاي بزرگ هميشه در ذهنم بود.. راضي به چنين زندگي اي نبودم. اگرچه درآمدم مناسب بود، اما چيزي که هميشه ذهنم را آزار مي داد اين بود:

 

"شما بايد کارهاي بزرگتر انجام دهيد...!" "شما ماموريت مهم تري در زندگي داريد!"

 

راز سوم: يک نقطه عطف بزرگ در زندگي دانشجويي...!

http://www.bcsnerie.com/members/tileengine80/activity/1754056/

 

 

http://b3.zcubes.com/v.aspx?mid=7949422

 

https://app.web-coms.com/members/reasondry6/activity/857244/

 

 

يک روز در محوطه دانشگاه، مردي را ديدم که به دنبال آدرس انجمن مهندسي صنايع بود. صحبت کرديم ديدم مي خواهد براي دانش آموزان کلاس بگذارد. او به دنبال کسي بود که بتواند کلاس هايش را پر کند. به او پيشنهاد دادم که اگر بتوانم برايش تبليغ کنم و دانشجو جذب کنم، درصدي از درآمدش را بگيرم. او قبول مي کند. با تبليغاتي که بين کلاس هايم مي گذاشتم ظرفيت کلاسش را در فواصل زماني کوتاه پر مي کردم.

 

من از قدرت متقاعدسازي و فروش خود شگفت زده شدم!

 

من هم بعد از اين اتفاق اعتماد به نفس بالايي پيدا کردم و متوجه شدم که مهارت و استعداد خوبي در فروش، ترغيب ديگران و بازاريابي دارم!

 

من از فرصتي که او در خانه داشت استفاده کردم و اتفاقاً در طول همکاري طولاني مدتم با اين شخص آنقدر پول خوبي به دست آوردم که در طول چند ماه به اندازه "بدون سوناتا" پول جمع کردم. رقمي نزديک به 36 ميليون تومان سال پيش...

 

انگيزه کارآفريني در من شکل گرفت و ديگر به کارمند بودن فکر نمي کردم!

 

راز چهارم: وقتي شکستگي ها جلوي چشمم سبز مي شوند...

 

اگر بخواهم يک راز بزرگ براي يک زندگي موفق را به شما بگويم، اين است:

 

"شکست نه تنها انسان هاي بزرگ را متوقف مي کند، بلکه به آنها انگيزه مي دهد و آنها را به موفقيت مي رساند. اگر و فقط اگر ياد بگيرند فرصت ها را در ميان بحران ها تشخيص دهند...!

 

https://telegra.ph/?????-????-?????-04-05-4

 

https://iheartplacer.com/members/springstart44/activity/35802/

 

https://notes.io/Ezdq

 

http://cosynt.com/411estatest/members/placetrowel99/activity/26347/

 

https://controlc.com/aed69a45

 

http://mediball.hu/members/onionhope87/activity/459329/

 

http://cqms.skku.edu/b/lecture/1231646

 

شما يک سازمان را پس از نقطه اوج قبلي اجاره کرده ايد. ده ها استاد و صدها دانشجو در مؤسسه من تحصيل مي کردند. اما ناگهان به دلايل مختلف موسسه ام تعطيل شد و اين اولين شکست بزرگ زندگي من بود. اگر در آن زمان نااميد شده بودم، به موقعيت فعلي خود نمي رسيدم. اما من بلافاصله به دنبال جايگزيني گشتم. من با يک موسسه آموزشي بزرگ مذاکره کردم و به آنها پيشنهاد دادم که دپارتمان آموزشي خودم را تشکيل دهند و او پذيرفته شد. خيلي زود با سيستمي که راه اندازي کردم، خوشبختانه سبک زندگي و کارم شکل گرفت و درآمد بالايي کسب کردم.

 

راز پنجم: شکست بعدي و اين بار پرش سکو...!

 

شکست بعدي من زماني بود که شرکت از تمديد قرارداد خودداري کرد. اين بار با خودم گفتم براي اينکه اين مشکل پيش نيايد من سازمان خودم هستم.

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 137 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:04

اصول نگهداري از بونساي در منزل

بونساي گياه حساسي است و به مراقبت و توجه بسياري نياز دارد. اگر به نگهداري از بونساي در منزل علاقه‌مند هستيد، در اين مطلب اصول اينکار را مي‌آموزيد.

بونساي يک اثر هنري زنده

استفاده از بونساي در طراحي فضاي سبز داخلي به فضا روح و اصالت مي‌دهد. اينکه بونساي از کجا آمده و چگونه پايش به خانه‌هاي ما باز شده را بايد در قرن 14 ميلادي و در ژاپن جستجو کرد. بونساي در لغت به معناي "کاشته شده در ظرف" است. در گذشته به دليل وقت‌گير و زمان‌بر بودن پرورش بونساي تنها قشر مرفه جامعه به آن دسترسي داشتند. اما امروز خوشبختانه همه مي‌توانند اين هنر درختکاري را ياد بگيرند. امروز حتي خريد بونساي هم کار بسيار راحتي است. کافي است يک فروشگاه آنلاين گل و گياه پيدا کنيد و يا به نزديک‌ترين باغ گل سري بزنيد. در آن صورت مي‌توانيد بونساي موردعلاقه خود را خريداري کنيد.

مهم‌تر از داشتن يک بونساي، خوب نگه‌داشتن آن است. پيش‌آمده که يک بونساي بسيار سرحال و شاداب را به دست مشتري داديم. اما در کمتر از يک هفته گياه دچار ريزش برگ شديد و يا زردي برگ شده. به دليل حساسيت بالاي بونساي، پيش از خريد بايد انواع بونساي را به‌خوبي بشناسيد. بعد باتوجه به شرايط محل نگه‍داري از بونساي بهترين گزينه را انتخاب کنيد. براي نگهداري از بونساي بايد وقت کافي اختصاص دهيد تا يک درختچه مينياتوري هميشه سرزنده داشته باشيد. در ادامه درباره اصول نگهداري از بونساي بيشتر صحبت خواهيم کرد.

 

 

m5_qnea.jpg

روش صحيح آبياري براي نگهداري از بونساي

يکي از نکات مهم در نگهداري از بونساي شيوه صحيح آبياري آن است. براي داشتن درختچه بونساي شاداب، اجازه ندهيد گياهتان تشنگي بکشد. ميزان دقيق آبياري بونساي وابسته به نوع آن، جنس خاک، شرايط محيط و ... است. بهترين يادآور براي اينکه بدانيد زمان آبياري بونساي رسيده يا نه بررسي خشکي خاک گلدان آن است. با يک چوب خاک رويي را کنار بزنيد. اگر اثري از رطوبت نبود يعني بونساي شما کم‌کم تشنه شده و به آبياري نياز دارد.

براي برخي سؤال است که در چه ساعتي از روز بهتر است به بونساي خود آب دهند؟ زياد درگير چنين مسائلي نشويد چون براي درختچه بونساي شما تفاوت چنداني ندارد. همين‌که تعادل دمايي آب را رعايت کنيد و به‌موقع آبياري را انجام دهيد کفايت مي‌کند. براي آبياري بونساي به يکي از دو روش زير عمل کنيد:

  • روش اول: آبي را که از قبل کنار گذاشتيد را کم‌کم در گلدان بونساي بريزيد و مواظب باشد خاک را جابه‌جا نکند. آن‌قدر اين کار را انجام دهيد تا آب همه گلدان را فرابگيرد و آب اضافي از انتهاي گلدان خارج شود.
  • روش دوم: گلدان بونساي را که زمان آبياري آن فرارسيده برداشته و در يک ظرف آب قرار دهيد. اندازه ظرف به‌گونه‌اي باشد که آب تا لبه گلدان برسد اما با سطح خاک تماس پيدا نکند. با اينکار گلدان از سوراخ‌هاي زيري شروع به جذب آب مي‌کند. اگر حباب‌هاي ريزي روي سطح آب مي‌بينيد يعني همه‌چيز درست پيش مي‌رود. تا زماني که حباب‌ها محو شوند گلدان را در ظرف آب نگه‌داريد.

نور مناسب براي نگهداري از بونساي

نياز نوري در انواع بونساي باهم تفاوت دارد. پيش از خريد بونساي توجه کنيد که گونه موردنظر شما چه اندازه نور احتياج دارد. بعضي انواع بونساي مخصوص فضاي باز هستند و با نور کامل آفتاب خو گرفته‌اند مانند:

  • بونساي کاج
  • بونساي سرو خزنده (جوني پروس)

گونه‌هاي ديگري از بونساي را مي‌توان يافت که هواي آزاد دوست دارند اما با نور مستقيم ميانه‌اي ندارند. اين گونه‌هاي بونساي را مي‌توانيد در فضاي باز اما در سايه يا در معرض نور غيرمستقيم آفتاب قرار دهيد. معمولاً گوشه تراس يا بالکن هم فضاي خوبي براي نگهداري از بونساي نيمه سايه دوست است. خصوصاً اگر قصد ايجاد يک تراس سبز پر از گل و گياه داريد، استفاده از بونساي را فراموش نکنيد. در درختچه‌هاي زير، قرار گرفتن در هواي آزاد با نور غيرمستقيم رشد گياه و ضخامت شاخه را تقويت مي‌کند.

  • بونساي افرا ژاپني
  • بونساي آزاليا

در پرورش و نگهداري از بونساي، تأثير نور را دست‌کم نگيريد. نور کمتر از نياز گياه، باعث مي‌شود گياه خود را به سمت بالا بکشد. ساقه‌هاي نازک و شکننده و رنگ بي‌روح برگ‌ها از عواقب کم نوري گياه بونساي خواهد بود. همچنين توصيه مي‌شود، هرچند وقت يک‌بار گلدان بونساي را بچرخانيد تا همه بخش‌هاي گياه به‌طور موازي رشد کنند.

رطوبت مناسب براي نگهداري از بونساي

همان‌طور که اشاره کرديم انواع بونساي با عادات و اصول نگهداري متفاوت وجود دارند. اما مي‌توان گفت که شرايط ايدئال براي تعداد زيادي از انواع بونساي، آب‌وهواي گرم و مرطوب است. حفظ رطوبت محيط براي گونه‌هاي رطوبت دوست حياتي است. اگر نمي‌خواهيد گياه بونساي شما يک‌شبه دچار خشکي و مرگ شود، اين موضوع را دست‌کم نگيريد. براي حفظ رطوبت بونساي مي‌توانيد از جزيره استفاده کنيد.

ايجاد جزيره مصنوعي يک روش عالي براي تأمين رطوبت گياه بونساي است. اگر در منطقه آب‌وهوايي خشکي زندگي مي‌کنيد و علاقه به خريد بونساي داريد براي بونساي خود جزيره بسازيد. ايجاد جزيره به شما امکان نگه‌داري از انواع بونساي در منزل را مي‌دهد. براي ساخت جزيره، يک سيني گود برداشته و با ريگ و سنگ کوچک کف آن را بپوشانيد. سيني را با آب پر کنيد و گلدان بونساي را روي آن مستقر کنيد. بخار شدن تدريجي آب باعث ايجاد محيطي مرطوب در اطراف گلدان بونساي شما مي‌شود. فراموش نکنيد قبل از خريد بونساي درباره نياز رطوبتي آن تحقيق کنيد. ايجاد جزيره خصوصاً در فصل زمستان که رطوبت هوا کاهش ميابد بسيار کارگشا خواهد بود.

خاک مناسب در نگهداري از بونساي

گفتيم که بونساي گياه بسيار حساسي است و کوچک‌ترين اهمال‌کاري در نگهداري از بونساي باعث از دست دادن آن مي‌شود. اگر به افزايش طول عمر گياه بونساي خود علاقه داريد در اولين قدم بستر رشد مناسبي براي آن تهيه کنيد. انتخاب خاک مخصوص بونساي بايد بر اساس گونه و خانواده آن انجام شود. مي‌توان ادعا کرد هر دسته از انواع بونساي به خاک و کود متفاوتي نياز دارد. پس هنگام خريد بونساي از فروشنده مشورت بگيريد. خاک مخصوص بونساي بايد شرايط زير را داشته باشد:

  1. بتواند ميزان آب موردنياز بونساي را در خود حفظ کند
  2. زهکشي مناسبي داشته باشد و آب اضافي را به‌سرعت دفع کند
  3. امکان تغذيه گياه با مواد معدني موردنياز را داشته باشد
  4. اکسيژن‌رساني به گياه را به‌خوبي انجام دهد

کود مناسب در نگهداري از بونساي

اينکه آيا گلدان بونساي شما به کود نياز دارد يا خير سؤال صحيحي نيست. اگر مواد معدني موردنياز بونساي به‌موقع تأمين شود، گياه به‌اندازه کافي شادابي خواهد داشت. اما معمولاً مدتي پس از خريد گلدان بونساي به دليل آبياري مکرر مواد معدني خاک از دست مي‌رود. ازآنجاکه خاک گلدان بونساي بسيار سبک است، مواد معدني موردنياز گياه سخت به ريشه مي‌رسند. در اين شرايط گياه دچار فقر غذايي مي‌شود که با کود دهي يا تعويض خاک مي‌توان آن را جبران کرد.

در کود دهي بونساي به فصل رشد گياه توجه داشته باشيد. معمولاً در انواع بونساي فصول رشد متفاوت است. در غالب موارد بهار تا پاييز زمان مناسبي براي دادن کود بونساي محسوب مي‌شود.

 

 

روش صحيح هرس کردن در نگهداري از بونساي

يکي از مهم‌ترين اصول نگهداري از بونساي شيوه هرس کردن برگ‌ها و شاخه‌هاي آن است. اگر خود به پرورش بونساي مشغوليد اهميت اين موضوع را به‌خوبي درک مي‌کنيد. اگر هم خريد بونساي انجام داده‌ايد يا قصد خريد آن را داريد، به دنيست اصول هرس درختچه بونساي را ياد بگيريد. بعد از مدتي از خريد بونساي به دليل رشد گياه ممکن است ظاهر آن دچار به‌هم‌ريختگي شود. اگر ندانيد چگونه هرس گياه را انجام دهيد به دردسر بزرگي مي‌افتيد.

هرس کردن خصوصاً در درختچه بونساي فرآيند بسيار لذت‌بخش و آرامش بخشي دارد. ما عمل هرس بونساي را براي حفظ زيبايي درختچه در زمان رشد انجام مي‌دهيم. حتماً شنيده‌ايد که هرس برگ درختان باعث تشويق آن‌ها به رشد بيشتر مي‌شود. اين درباره بونساي نيز کاملاً صحيح است.

اين‌که به يک گياه شکل دهيد يا شکلي که در قلب يک درختچه بونساي نهفته را بيرون بکشيد، هم نوعي از هنر است و هم يک روش تخليه روحي براي شما. براي اجراي ايده سبز خود شکي به دلتان راه ندهيد. براي هرس بونساي از قيچي مخصوص باغباني کمک بگيريد. جدا کردن شاخه‌هاي مرده و شاخه‌هايي که رشد بد يا خارج از طرح موردنظرتان دارند را در اولويت قرار دهيد. با کمک سليقه و توجه به شکل ظاهري گلدان بونساي خود، عمل هرس را انجام دهيد. درنهايت سعي کنيد از وقت گذراندن با درختچه بونساي خود حسابي لذت ببريد.

منبع: سايت خبر آزاد

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 140 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 10:51

کيک شکلاتي، يک انتخاب خوشمزه براي پذيرايي

 

همانطور که گفته شد کيک شکلاتي به عنوان دسر در خانه و همچنين بسياري از جشن ها و مراسم هاي مختلف کوچک و بزرگ سرو مي شود. شکل کيک با شکل درست مي شود، اما مي تواند شامل مواد ديگري مانند وانيل، ميوه هاي مختلف يا طعم هاي مختلف نيز باشد. تاريخچه اين دسر خوشمزه به قرن هفدهم باز مي گردد، زماني که پودر کاکائو از اروپا به اروپا راه يافت و به دستور پخت کيک سنتي آن زمان اضافه شد. در سال 1828، کوئنراد ون هوتن، شيمي‌دان هلندي و شکلات‌ساز، روشي مکانيکي براي مصرف نوشيدني‌هاي کاکائويي ايجاد کرد که باعث کاهش کره و کاکائو مي‌شد. توده فشرده اي از مواد جامد که مي توان آن را به عنوان «کاکائو سنگي» فروخت يا در آسياب آسياب کرد. در نتيجه اين روند، شکلات از يک ميان وعده لوکس به يک ميان وعده ارزان و روزانه براي مردم تبديل مي شود.

 

راه ديگري براي ايجاد اشکال ابريشمي‌تر و نرم‌تر به نام کونچينگ در سال 1879 توسط سازنده شکلات‌ساز سوئيسي، رودولف لينت، اختراع شد که براي آسان‌تر کردن آن، آن را با خمير کيک درست کرد. در نتيجه توسعه اين روش، با گذشت زمان و در سراسر جهان، سرآشپزهاي آمريکايي شروع به اضافه کردن شکلات به خمير کيک کردند تا اولين کيک هاي شکلاتي در ايالات متحده را درست کنند.

دستور تهيه کيک شکلاتي

 

کيک شکلاتي يا شکلات gâteau (از فرانسوي: gâteau au chocolat) کيکي است که با شکلات ذوب شده، پودر کاکائو يا هر دو طعم دار مي شود. در دنيا دستور پخت و روش هاي زيادي براي پخت کيک شکلاتي وجود دارد و در انواع مختلف که به ذائقه مردم بسته است و از انواع شکلات هاي موجود در هر منطقه براي تهيه کيک شکلاتي استفاده مي شود. يکي از مهم ترين و ساده ترين دستور پخت کيک شکلاتي در زير معرفي شده است.

 

تهيه اين کيک شکلاتي 20 دقيقه و پخت آن 30 دقيقه زمان مي برد و مي توان آن را براي تعداد زيادي از افراد سرو کرد.

 

مواد مورد نياز:

 

شکر سفيد 2 ليوان

 

1.5 تا 2 فنجان آرد شيريني پزي

 

سه چهارم فنجان پودر کاکائو تلخ

 

1.5 قاشق چايخوري بيکينگ پودر و به همان ميزان جوش شيرين

 

2 عدد تخم مرغ

 

1 قاشق چايخوري نمک

 

1 فنجان شير

 

نصف فنجان روغن بکاريد

 

2 قاشق چايخوري وانيل

 

1 فنجان آب جوش

 

توجه داشته باشيد که قبل از پخت کيک شکلاتي، فر را تا 175 درجه بالا ببريد. همچنين دو عدد کيک يا قالب فلزي به قطر 20 تا 25 سانتي متر براي گذاشتن در فر و پخت کيک لازم است.

 

در يک کاسه بزرگ، شکر، آرد، کاکائو، بکينگ پودر، جوش شيرين و نمک را با هم مخلوط کنيد. سپس تخم مرغ، شير، روغن و وانيل را اضافه کرده و 2 دقيقه با سرعت متوسط ??هم بزنيد. در آخر آب جوش را به مايه کيک اضافه کنيد و هم بزنيد. خمير را از مواد آماده شده به طور يکنواخت در تابه هاي آماده شده بريزيد.

 

قالب ها را در فر قرار دهيد و قبل از گرم کردن مجدد به مدت 30 تا 35 دقيقه در فر بپزيد. بعد از اين مدت براي تست پخت کيک، چنگال يا خلال دندان را داخل وسط قرار دهيد تا از پخته شدن نرم افزار مطمئن شويد. بعد از خنک شدن ميتونم سرو کنم. پس از خواندن اين مقاله شايد بخواهيد با طرز پخت يک کيک ساده آشنا شويد. پيشنهاد مي کنيم اين مقاله را از دست ندهيد.

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 142 تاريخ : جمعه 23 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:39

دوره هاي دکتر ميثم شکري ساز

 

همه ما از دوران کودکي در حال يادگيري و يادگيري مهارت هاي جديد بوده ايم. انسان ها ذاتاً علاقه مند به درک ناشناخته هاي اطراف خود هستند. هر چه بيشتر بدانيد، دنيا براي شما تيره‌تر مي‌شود و مي‌توانيد موقعيت خود را در جامعه از طريق دانش مشخص کنيد.

https://www.librarything.com/profile/karmandandolatt

 

https://atbox.io/5846393865343#!

 

https://topsitenet.com/profile/karmandandolatt/738913/

 

 

در کلاس هايي که در گذشته و در دوران مدرسه مي رفتيد، اين جمله را به خاطر داريد که مي گفت: «علم» بهتر است يا «ثروت»؟ حقيقت اين است که او به دنبال علم ثروت نيز خواهد رفت و اگر فردي با فرهنگ و تحصيلکرده شويد راه هاي زيادي براي کسب ثروت و پول بيشتر براي شما وجود خواهد داشت.

 

البته اين بستگي به داشتن يک معلم خوب دارد و او به شما علاقه دارد. زماني را به ياد بياوريد که در کلاس اميدوار بوديم معلممان با ما تماس نگيرد. ترس ما از دادن پاسخ اشتباه و احمق به نظر رسيدن در مقابل همکلاسي‌هايمان يک عامل بازدارنده قوي براي بالا بردن دستانمان و داوطلب شدن بود.

 

اين مايه تاسف است، زيرا مشارکت در کلاس اتفاق نمي افتد و نمي تواند براي فراگيران مناسب باشد. اما راه حل اين است که از معلمان حرفه اي و معتبر کمک بگيريد. فکر مي کنم در اين مقاله با فردي موفق آشنا شويد که مهارت هاي زيادي را در تربيت جوانان معرفي مي کند. او فردي نيست جز ميثم شکري ساز که در شاخه هاي مختلف مديريتي، علمي، پژوهشي، کارآفريني و ... از شهرت بالايي برخوردار باشد.

https://www.intensedebate.com/people/karmandandolatt

 

https://www.longisland.com/profile/karmandandolaat

 

 

دوره هاي دکتر ميثم شکري ساز

 

آيا ميثم شکري ساز و دوره هاي منحصر به فرد او را مي شناسيد؟

 

دکتر ميثم شکري ساز در تمامي عرصه هاي زندگي فردي توانمند است. او متولد فروردين 1365 بود و جواني پربار داشت. ميثم شکري ساز در سال 1396 به عنوان کارآفرين برتر کشور و همچنين مدير شايسته فناوري اطلاعات شناخته مي شود. او که همواره در عرصه فعاليت هاي خود خوش درخشيده است، علاوه بر مديرعاملي هلدينگ پارس پندار، موسسه آموزش مجازي پارس و مجموعه اي ديگر، معلمي بي نظير و انسان ساز نيز مي باشد.

 

https://www.wishlistr.com/profile/karmandandolaat

 

https://www.wallpaperfusion.com/Members/karmandandolattt/454311/

 

 

دوره هاي دکتر ميثم شکري ساز که در قالب کارگاه هاي فوق العاده برگزار مي شود به شرح زير مي باشد.

 

· 25 راز موفقيت

 

آموزش هدف گذاري

 

· قلب مشتري را تسخير کنيد

 

بازاريابي و فروش

https://rabbitroom.com/members/eleaparsss/profile/

 

https://www.stageit.com/eleaparsss

 

 

· مباني و اصول مديريت

 

· ارتباط

 

قانون تجارت تجارت

 

تکنيک هاي فروش و طراحي

 

· مهارتهاي زندگي

 

· مديريت منابع انساني

 

· تبليغات خلاقانه

 

· و...

 

ميثم شکري ساز با مدرک دکتراي کارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي، MBA از دانشگاه آشتن بايس برلين آلمان و اميرکبير تهران و همچنين داراي مدرک کارشناسي مهندسي صنايع جزوه اي براي نخبگان و فرهيختگان کشورمان است. باعث افتخار کشور شود. ناگفته نماند که ايشان يک مشاور حرفه اي در زمينه هاي مديريت، ارتباطات، بازاريابي و منابع انساني هستند. اما اگر در دوره هاي دکتر ميثم شکري ساز شرکت کنيد، مي توانيد آنچه را که در سال هاي طلايي زندگي به دست آورده است، تجربه کنيد و آموخته هايش را در زندگي خود به کار بگيريد.

https://www.drupalgovcon.org/user/122651

 

https://coderwall.com/eleaparsss

 

 

دوره هاي دکتر ميثم شکري ساز

 

روش تدريس در دوره هاي ميثم شکري ساز چگونه است؟

 

روش هاي آموزشي اين مدير موفق بسيار استراتژيک و مبتني بر تحقيق است. او به دانش آموزانش قدرت مي دهد تا راه خوشبختي و موفقيت را طي کنند. به عنوان مثال، در دوره 25 راز موفقيت، راه هاي هيجان انگيز و جالب براي موفقيت در همه زمينه ها يا در مسير تسخير قلب يک متخصص، صاحبان مشاغل، علاقه مندان به بازاريابي و فروش، کساني که تجارت مي کنند به شما آموزش داده مي شود. . يا علاقه مندان به اين دوره به خوبي ياد خواهند گرفت که چگونه مشتريان را براي خريد محصولات يا خدمات ترغيب کنند.

https://experiment.com/users/eeleaparsss

 

https://logopond.com/eleaparsss/profile/535537/?filter=&page=

 

 

استفاده از بهترين روش ها را در آموزش هر دوره فراموش نکنيد. نياز به تمرين و تکرار زياد و درک کامل مفاهيم دارد. تمامي اين موارد در دوره هاي دکتر ميثم شکري ساز وجود دارد و اگر در آموزش با برخي از آنها آشنا شويد خالي از لطف نيست.

 

نگاهي به دستاوردهاي تحصيلي ميثم شکري ساز

 

اين مدير جوان که تنها 34 سال سن دارد داراي مدرک مديريت بازرگاني MBA مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري است. همچنين داراي گواهينامه مديريت کيفيت ISO 9001:2000 از DNV هلند و گواهي دوره آموزش عالي در حقوق تجارت و داوري مي باشد.

https://hypothes.is/users/eleapars

 

http://kabipanel.xobor.de/u168_eleaparsss.html

 

 

دکتر ميثم شکري ساز ساليان متمادي از عمر گرانبهاي خود را صرف آموزش ارتباطات و مهارت هاي زندگي، اصول و مباني مديريت بازرگاني، تدريس حقوق تجارت و بازرگاني، تدريس در مؤسسات آموزش عالي نجف آباد و المهدي اصفهان، آموزش فنون فروش و. اين برنامه، ارتباطات، تبليغات خلاقانه و .... انجام داده است. وي همچنين با دانشگاه اصفهان و بسياري از مراکز آموزشي کشور همکاري دارد. بنابراين مي توانم از بار علمي و نبوغ آموزشي استفاده کنم و در زندگي فردي و اجتماعي شما فردي برجسته باشم. زيرا براي تغيير روش زندگي و پيروي از منبع موفقيت هيچ وقت دير نيست.

https://www.wishlistr.com/profile/eleaparssss

 

https://knowyourmeme.com/users/eleaparssss

 

 

آنچه در کارنامه کاري اين مدير شايسته، کارآفرين برجسته و معلم دلسوز مشهود و آشکار است.

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 162 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 0:42

نقد و بررسي خودرو کيا سراتو

 

کيا سراتو تا کنون در چندين نسل مختلف طراحي و به بازار جهاني ارائه شده است که از تمام نسل هاي خودروهاي کيا سراتو، در سراسر کشور مي بينيم، اما در ميان تمام نسل ها، نسل سوم سراتو که آخرين مدل جهاني براي سال ???? است. ، بيشتر در کشور ما ديده مي شود. دليل اين تعداد خودروي کيا سراتو در کشور به توليد و مونتاژ اين خودرو در کشور توسط گروه سايپا باز مي باشد که در ? نسخه توليد و به بازار عرضه شد. در سال هاي اوليه قيمت اين خودروها نسبتا قابل قبول بود اما امروز قيمت اين خودرو به طور چشمگيري افزايش يافت.

 

کيا سراتو

 

مونتاژ کيا سراتو که توسط گروه سايپا در کشور توليد مي شد از سال ???? تا ???? توليد شد و سپس نسل هاي بعدي اين خودرو توسط گروه کيا آشکار و توليد شد که در کشور نيز شاهد آن هستيم. با اين حال، سراتو کک يک سوند مونتاژ شده در کشور است که قبل از مونتاژ در کشور به بازار وارد مي شد. به همين دليل در ادامه اين گزارش از نامناک مي خواهيم يک بررسي گام به گام و هدفمند از خودروي مونتاژ سراتو به شما ارائه کنيم. با ما باشد.

 

مونتاژ کيا سراتو با وجود اينکه يکي از محبوب ترين و شناخته شده ترين خودروهاي کشور است، طراحي متوسط تا بالايي دارد که ممکن است يکي از جذاب ترين و ويژه ترين خودروهاي دهه اخير محسوب شده باشد اما امروز بيش از يک دهه است. توليد اولين کيا سراتو توسط مجموعه سراتو انجام مي شود و طراحي کلاسيک تري نسبت به ديگر خودروهاي مدرن جهان دارد و به همين دليل اين خودرو بيشتر از يک خودروي اسپورت يک خودروي کلاسيک است. با اين حال طراحي اين خودرو با تمام جوانب مثبت و منفي طراحي قابل قبولي دارد.

طراحي داخلي کيا سراتو

 

 

کابين کيا سراتو و همچنين طراحي آن طراحي نسبتاً کلاسيک و نسبتاً قابل قبولي دارد که به سختي مي توان از آن به عنوان يک نکته منفي ياد کرد. اما تنها مشکل اين کابين اين است که با مدل هاي 1.6 ليتري در مدل هاي 1.6 ليتري تفاوت دارد، چرا که در نسخه هاي 2 ليتري سيستم تهويه مطبوع خودکار را مي بينيم اما در نسخه هاي 1.6 ليتري سيستم تهويه مطبوع دستي را مي بينيم که به نظر ما يکي ضعف محسوب مي شود. http://yadakicerato.ir/

 https://cutt.ly/fAEKZYf

https://v.gd/N4qh45

مصرف سوخت کيا سراتو

 

مصرف سوخت کيا سراتو عدد قابل قبولي است و عمدتاً در فهرست خودروهاي کم مصرف قرار دارد. همان طور که در بخش مشخصات اشاره شد، خودروي کيا سراتو در ? نسخه به بازار داخلي عرضه شد که ? نسخه با موتور ? ليتري و ? نسخه ديگر با حجم ??? ليتر است که مصرف سوخت ترکيبي آن در نسخه سراتو، دو ليتر ??? ليتر در ??? کيلومتر و در نسخه ??? ليتري،  6.5 ليتر در 100 کيلومتر، بنابراين نسخه 1.6 ليتري اقتصادي تر است.

خريد لوازم يدکي ماشين کيا سراتو وارداتي مدل هاي 2010 تا 2012 و سراتو سايپا از فروشگاه اينترنتي سراتو يدک با بهترين قيمت و ارسال به سراسر کشور

منبع : سراتو يدک   http://yadakicerato.ir/

 

https://www.deviantart.com/samasarah2

https://www.zillow.com/profile/SamaSarah2

https://www.indiegogo.com/individuals/28706319

https://www.mixcloud.com/SamaSarah2/

https://www.reverbnation.com/artist/samasarah2

https://hubpages.com/@samasarah

 

 

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 138 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:34

درمان زخم معده با عسل و روش هاي اعجاب انگيز طب سنتي

 

 

در آوريل 2020، سازمان غذا و دارو (FDA) منبع مورد اعتماد درخواست کرد که تمام اشکال رانيتيدين (زانتاک) با نسخه و بدون نسخه (OTC) از بازار ايالات متحده حذف شود. آنها اين توصيه را به اين دليل ارائه کردند که سطوح غيرقابل قبول NDMA، يک سرطان‌زا (يا ماده شيميايي سرطان‌زا) احتمالي در برخي از محصولات رانيتيدين وجود داشت. افرادي که رانيتيدين نسخه اي مصرف مي کنند بايد قبل از قطع دارو با پزشک خود در مورد گزينه هاي جايگزين ايمن صحبت کنند. افرادي که رانيتيدين OTC مصرف مي کنند بايد مصرف دارو را متوقف کنند و با ارائه دهنده مراقبت هاي بهداشتي خود در مورد گزينه هاي جايگزين صحبت کنند. به جاي بردن محصولات استفاده نشده رانيتيدين به محل بازپس گيري دارو، فرد بايد آنها را طبق دستورالعمل هاي محصول يا با پيروي از دستورالعمل منبع مورد اعتماد FDA دفع کند.

 

زخم ها مي توانند در پوشش معده ايجاد شوند. برخي از درمان هاي خانگي طبيعي مي توانند درد و ساير علائم مرتبط با زخم معده را تسکين دهند.

قديمي ترين و موثر ترين روش درمان خانگي معده با عسل طبيعي مي باشد. اگر هر بيماري موفق به خريد عسل گون طبيعي شود، مي تواند به روند درمانش بسيار اميدوارانه تر بينديشد.

 

زخم معده زخمي است که در پوشش معده يا دوازدهه که اولين قسمت روده کوچک است ايجاد مي شود. زخم معده به عنوان  زخم اثني عشر نيز شناخته مي شود.

 

زخم معده زماني ايجاد مي شود که اسيد معده ديواره معده را تحريک کند. و ما در اين مقاله قصد داريم به شما بياموزيم که چگونه به درمان زخم معده با عسل و طب سنتي بپردازيد.

 

علل زخم معده

 

عفونت با باکتري هليکوباکتر پيلوري (H. pylori).

استفاده طولاني مدت از داروهاي ضد التهابي غير استروئيدي (NSAIDs)، مانند ايبوپروفن يا آسپرين

برخي افراد بر اين باورند که استرس يا غذاهاي تند مي تواند باعث ايجاد زخم شود. اينها باعث ايجاد زخم نمي شوند، اما مي توانند با افزايش توليد اسيد معده آنها را بدتر کنند.

 

 

علائم زخم معده

 

  • چند دقيقه يا چند ساعت طول مي کشد
  • پس از مصرف آنتي اسيدها يا قطع مصرف غذا تسکين مي يابد
  • در نيمه شب يا هنگام غذا شروع مي شود
  • براي چند هفته خاموش و روشن مي شود

 

 

ده درمان مبتني بر شواهد براي زخم معده

 

افراد مي توانند اين علائم را با استفاده از درمان هاي خانگي زير تسکين دهند:

 

1.پروبيوتيک ها

 

ماست حاوي پروبيوتيک هايي است که به بازگرداندن تعادل به باکتري هاي دستگاه گوارش کمک مي کند.

پروبيوتيک ها موجودات زنده اي هستند که به بازگرداندن تعادل به باکتري هاي دستگاه گوارش کمک مي کنند. آنها علاوه بر کمک به دستيابي به سلامت مطلوب روده، مي توانند به درمان زخم نيز کمک کنند.

 

بر اساس يک بررسي از منبع معتبر، پروبيوتيک ها نمي توانند باکتري هليکوباکتر پيلوري را از بين ببرند. با اين حال، ممکن است ميزان باکتري هاي موجود را کاهش دهند، روند بهبودي را تسريع کنند و برخي علائم را بهبود بخشند.

 

هنگامي که پروبيوتيک ها در کنار ساير درمان ها مصرف شوند، ممکن است به ريشه کني باکتري هاي مضر کمک کنند. براي تسريع در درمان از ماست و عسل براي درمان زخم معده استفاده کنيد.

 

افراد مي توانند پروبيوتيک ها را در منابع زير پيدا کنند:

 

ماست ها

غذاهاي تخمير شده

مکمل هاي پروبيوتيک

برخي از غذاها داراي پروبيوتيک هستند. اما، مصرف مکمل‌ها را در نظر بگيريد زيرا غلظت‌هاي بيشتري از پروبيوتيک‌ها در هر وعده دارند.

 

2.زنجبيل

 

بسياري از مردم فکر مي کنند که زنجبيل داراي اثرات محافظتي معده است. برخي افراد از آن براي درمان مشکلات معده و گوارشي مانند يبوست، نفخ و ورم معده استفاده مي کنند.

 

يک بررسي از منبع معتبر نشان مي دهد که زنجبيل مي تواند به زخم معده ناشي از باکتري هليکوباکتر پيلوري کمک کند. خوردن زنجبيل ممکن است از زخم هاي ناشي از NSAID ها نيز جلوگيري کند.

 

با اين حال، بسياري از اين نتايج از مطالعات حيواني به دست مي‌آيند، بنابراين مشخص نيست که آيا اين اثرات در انسان‌ها مشابه خواهد بود يا خير. اما در طب سنتي و به صورت تجربي هزاران انسان شاهد درمان زخم معده با عسل و زنجبيل بوده اند و اين ترکيب درد آن ها را بسيار تخفيف خواهد داد.

 

3.ميوه هاي رنگارنگ

 

بسياري از ميوه ها حاوي ترکيباتي به نام فلاونوئيدها هستند که پلي فنول هستند. فلاونوئيدها به منبع قابل اعتماد رنگ هاي غني برخي از ميوه ها کمک مي کنند.

 

بر اساس يک منبع معتبر، پلي فنول ها مي توانند به درمان زخم معده کمک کنند. آنها همچنين مي توانند به طيف وسيعي از مشکلات گوارشي ديگر از جمله اسپاسم و اسهال کمک کنند.

 

فلاونوئيدها از پوشش معده در برابر ايجاد زخم محافظت مي کنند. آنها اين کار را با افزايش مخاط معده انجام مي دهند که از رشد هليکوباکتر پيلوري جلوگيري مي کند. فلاونوئيدها همچنين داراي خواص آنتي اکسيداني هستند.

 

فلاونوئيدها در ميوه هايي از قبيل :

 

  • سيب
  • بلوبري
  • گيلاس
  • ليمو و پرتقال
  • آجيل

 

 

4.موز سبز

 

. تحقيقات انجام شده  نشان مي دهد که موز سبز نارس ممکن است تأثير مثبتي بر زخم معده داشته باشد.

 

موز سبز نارس حاوي فلاونوئيدي به نام لوکوسيانيدين است. لوکوسيانيدين ميزان مخاط معده را افزايش مي دهد. اين ميوه همچنين ممکن است اسيديته را کاهش دهد، که مي تواند به پيشگيري و تسکين علائم زخم کمک کند. صد البته که در ترکيب با عسل طبيعي مي تواند تاثير چند برابري براي تسکين درد معده داشته باشد. افرادي که درمان زخم معده با عسل را امتحانکرده اند از نتايج حيرت آور آن تجارب زيادي  را بازگو مي کنند.

 

5.عسل

 

عسل يک شيرين کننده طبيعي و محبوب است که در سراسر ايالات متحده استفاده مي شود. افرادي که به طور منظم عسل مصرف مي کنند مي توانند از طيف وسيعي از مزاياي سلامتي بهره مند شوند.

 

يک بررسي از منبع معتبر بيان مي کند که عسل گون  داراي اثرات ضد ميکروبي عليه هليکوباکتر پيلوري است. اين نشان مي دهد که عسل مي تواند براي درمان زخم معده مفيد باشد. براي تسريع در کاهش درد معده خود خريد عسل گون را در برنامه امروزتان بگنجانيد. زيرا تجربه ثابت کرده که اين ماده براي زخم معده معجزه مي کند.

 

مردم همچنين از عسل براي تسريع بهبود زخم ها از جمله زخم هاي پوستي، سوختگي ها و زخم ها استفاده مي کنند.

 

6.زردچوبه

 

زردچوبه يک ادويه زرد محبوب است که اغلب در هند و ساير مناطق جنوب آسيا استفاده مي شود. مانند فلفل چيلي، زردچوبه حاوي ترکيبي به نام کورکومين است. محققان شروع به مطالعه کورکومين با توجه به مزاياي سلامتي آن کرده‌اند.

 

يک بررسي در سال 2019 به اين نتيجه رسيد که کورکومين داراي فعاليت هاي ضد التهابي و آنتي اکسيداني است که ممکن است به پيشگيري از زخم معده کمک کند. با اين حال، تعداد محدودي از مطالعات بر روي انسان وجود دارد. ترکيب زردچوبه و عسل براي از بين بردن التهابات معده، روده و کاهش تحريکات اعضاي داخلي بدن در هنگام بيماري بسيار موثر واقع خواهند شد.

 

7.بابونه

 

برخي افراد از گل بابونه و چاي بابونه براي درمان اضطراب جزئي، اسپاسم روده و التهاب استفاده مي کنند.

 

يک مطالعه مروري منتشر شده در سال 2012 گزارش مي دهد که عصاره بابونه ممکن است خواص ضد زخم نيز داشته باشد. برخي از محققان فکر مي کنند که ممکن است زخم معده را مهار کند و زمان بهبودي آن را کاهش دهد.

 

بدون شک براي تاثير چند برابري اين گياه شفا بخش بايد از دمنوش بابونه که با عسل طبيعي شيرين شده است استفاده کنيد. عسل و بابونه عصب هاي متصل به اندام هاي آسيب ديده همچون معده را آرام و التهابات آن ها را بسيار کاهش خواهند داد.

 

با اين حال، بسياري از اين تحقيقات از مطالعات حيواني ناشي مي شود. محققان نمي دانند که آيا بابونه همان اثرات را بر روي انسان خواهد داشت يا خير.

 

8.سير

 

سير در بسياري از نقاط جهان براي طعم دادن به غذا محبوب است. سير داراي خواص ضد ميکروبي و ضد باکتريايي است که آن را در مبارزه با عفونت ها مفيد مي کند.

 

برخي از مطالعات از اثربخشي سير در درمان زخم حمايت مي‌کنند. به عنوان مثال، يک مطالعه در سال 2016 بر روي حيوانات نشان داد که سير مي تواند به جلوگيري از ايجاد زخم کمک کند و به سرعت بخشيدن به روند بهبودي کمک کند.

 

بر اساس يک بررسي در سال 2015، سير ممکن است به جلوگيري از رشد هليکوباکتر پيلوري نيز کمک کند.

 

يک مطالعه در مقياس کوچک در سال 2015 نشان مي دهد که خوردن دو حبه سير همراه با غذا، دو بار در روز، مي تواند اثرات ضد باکتريايي بر عليه هليکوباکتر پيلوري داشته باشد.

 

شما براي اطمينان خاطر از تاثير درمان، مي تواني از ترکيب سير و عسل براي زخم معده بهره ببريد.

 

9.شيرين بيان

 

شيرين بيان يک ادويه محبوب است که بومي منطقه مديترانه و آسيا است. صدها سال است که مردم از شيرين بيان در داروهاي سنتي استفاده مي کنند. برخي افراد بر اين باورند که خوردن ريشه خشک شده شيرين بيان مي تواند به درمان و پيشگيري از زخم کمک کند.

 

با اين حال، تحقيقات روي استفاده از مکمل‌ها متمرکز است، نه ريشه شيرين بيان خشک. بنابراين، افرادي که علاقه مند به استفاده از اين ادويه براي زخم معده هستند، ممکن است بخواهند آن را به عنوان مکمل امتحان کنند.

 

يک مطالعه در سال 2013 نشان داد که مصرف مکمل هاي شيرين بيان مي تواند به مبارزه با عفونت هليکوباکتر پيلوري کمک کند. اين مطالعه نشان مي دهد که اين مکمل به جلوگيري از رشد باکتري ها کمک مي کند.

 

10.آلوئه ورا

 

آلوئه ورا يک روغن گياهي محبوب است که در بسياري از لوسيون هاي موضعي، لوازم آرايشي و غذاها يافت مي شود.

 

برخي از مطالعاتي که به بررسي چگونگي تأثير آلوئه ورا بر زخم معده مي پردازند، نتايج مطلوبي به دست آوردند.

 

به عنوان مثال، يک مطالعه در سال 2011 بر روي موش‌ها گزارش داد که آلوئه ورا زخم‌ها را به روشي مشابه با يک داروي محبوب ضد زخم درمان مي‌کند.

 

تمامي گياهان دارويي ذکر شده در اين مقاله در صورت ترکيب شدن با عسل گون  تاثير فوق العاده اي براي درمان زخم معده را رقم خواهند زد. پس براي خريد اين معجون الهي از مناطق بکر عجله کنيد.

 

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/1137709 /

https://www.pawer.global/activity/p/464599 /

https://www.pedicure.com/activity/p/446723  /

https://reda.sa/activity/p/1158143 /

https://checkpointforarts.com/activity/p/816922 /

https://ello.co/vegasvalley09/post/1whrmqjw_cu294bvvzqiya

https://vk.com/id678874755?w=wall678874755_2911%2Fall

https://www.gatesofantares.com/activity/p/2413611 /

https://checkpointforarts.com/members/jarema4317/activity/817041 /

https://www.pedicure.com/activity/p/446736 /

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:39

Google Voice چگونه کار مي کند و آيا بايد از آن استفاده کنيد؟

 

 

 

Google Voice يک سرويس تلفني صدا از طريق پروتکل اينترنت (VoIP) است که در سال 2009 تاسيس شد. شما مي توانيد از اين سرويس براي برقراري و دريافت تماس هاي تلفني و همچنين ارسال پيام هاي متني استفاده کنيد. همچنين مي توانيد از آن براي انتقال تماس ها از يک شماره به شماره ديگر استفاده کنيد، بنابراين مي توانيد به راحتي تمام ارتباطات خود را از طريق تلفن مديريت کنيد.

 

از آنجايي که Google Voice يک سرويس VoIP است، فقط از طريق اينترنت کار مي کند. اما اين بدان معناست که هر جا که به اينترنت متصل هستيد، مي توانيد به اين سرويس دسترسي داشته باشيد و تماس بگيريد، پيامک ارسال کنيد و موارد ديگر. بهتر از همه، براي استفاده از Google Voice فقط به يک ميکروفون و بلندگو نياز داريد، بنابراين چه تصميم به برقراري و برقراري تماس با لپ تاپ يا تلفن هوشمند خود داشته باشيد، به خوبي کار خواهد کرد.

 

Google Voice را به عنوان تلفني در نظر بگيريد که مي‌توانيد هر کجا که مي‌رويد با خود بياوريد و در هر دستگاهي که مي‌خواهيد از آن استفاده کنيد.

Google Voice چقدر هزينه دارد؟

 

يکي از مزاياي Google Voice اين است که بسيار مقرون به صرفه است. اين يک سرويس رايگان براي ثبت نام است، و تا زماني که از آن براي برقراري ارتباط بين شماره Google Voice خود و ساير شماره‌هاي ايالات متحده استفاده مي‌کنيد، برقراري تماس و ارسال پيام‌هاي متني کاملاً رايگان است.

 

وقتي مي‌خواهيد با خارج از کشور تماس برقرار کنيد، بايد اعتباراتي را به حساب خود اضافه کنيد تا هزينه خدمات را پرداخت کنيد. با اين حال، در بيشتر موارد، هزينه ها حداقل و فقط چند سنت در دقيقه است.

 

در اينجا يک ابزار مفيد از Google در مورد نرخ تماس آورده شده است. مي‌توانيد کشوري را که مي‌خواهيد با آن تماس بگيريد وارد کنيد و هزينه آن را ببينيد.

Google Voice چگونه کار مي کند؟

 

Google Voice در نحوه کار و نحوه تنظيم آن بسيار ساده است.

 

اين سرويس از طريق يک اتصال باند پهن کار مي کند، بنابراين تا زماني که به شبکه خانگي يا اداري خود متصل هستيد، به خوبي کار مي کند.

 

هنگامي که براي اولين بار ثبت نام مي کنيد، مي توانيد از شماره تلفن خود استفاده کنيد که مي توانيد آن را به سرويس منتقل کنيد يا شماره تلفن خود را دريافت کنيد. اگر دومي را انتخاب کنيد، بايد کد منطقه خود را وارد کرده و شماره تلفن مورد نظر را انتخاب کنيد. اگر به ارقام شماره تلفن اهميت مي‌دهيد (مثلاً اگر يک کسب‌وکار هستيد و مي‌خواهيد يک شماره روشويي دريافت کنيد که مردم مي‌توانند شماره‌گيري کنند)، مي‌توانيد ارقام مورد نظر خود را وارد کنيد و ببينيد آيا در دسترس هستند يا خير.

 

هنگامي که شماره تلفن خود را داريد (اين بلافاصله اتفاق مي افتد)، مي توانيد پيام پست صوتي خود را ايجاد کنيد. سپس مي توانيد از تلفن يا رايانه خود شروع به برقراري تماس کنيد. همچنين مي توانيد از اين سرويس براي ارسال و دريافت پيامک استفاده کنيد.

 

وقتي يک پست صوتي در Google Voice دريافت مي‌کنيد، مي‌توانيد در برنامه به آن دسترسي داشته باشيد و رونوشت (و ضبط) آن را به ايميل خود ارسال کنيد.

 

هنگامي که تماسي دريافت مي‌کنيد، به‌خصوص اگر Google Voice خود را به تلفن همراه خود فوروارد کرده باشيد، هشداري مي‌شنويد که فردي در حال تماس با شماره Google Voice است. سپس اين گزينه را خواهيد داشت که پاسخ دهيد يا نه. و اگر تصميم به تماس مجدد داريد، مي‌توانيد تصميم بگيريد که شماره Google Voice شما به‌جاي شماره آيفون يا دستگاه Android در شناسه تماس‌گيرنده شخص نشان داده شود.

 

و اگر مي‌خواهيد شماره شما به چندين دستگاه زنگ بخورد، بسيار خوب است. اين به ويژه در تنظيمات شرکتي مفيد است، جايي که افراد متعددي ممکن است بخواهند به خط شرکت پاسخ دهند.

 

https://www.diigo.com/user/jeannelane3

https://www.blogtalkradio.com/jeannelane3

https://www.viki.com/users/jeannelane3_807/about

https://visual.ly/users/jeannelane3/portfolio

https://ask.fm/jeannelane3

https://audiomack.com/jeannelane3

http://www.wikidot.com/user:info/jeanne-lane

https://www.yelp.ca/user_details?userid=9-CNo_IPmqPWWDv42zmm2Q

https://infogram.com/untitled-chart-1h7k230ww1r3v2x?live

https://slides.com/jeannelane3

https://500px.com/p/jeannelane3?view=photos

 

 

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:12

بررسي سوئيچ شبکه POE

سوئيچ هاي شبکه رابط هاي بين تجهيزات شبکه مانند کامپيوتر ها دوربين هاي مدار بسته ، پرينتر ها و … مي باشد .
با پيشرفت تکنولوژي سوئيچ هايي وارد بازار شدند که مي توانند برق را نيز در شبکه انتقال دهند
در حقيقت سوئيچ شبکه POE هم برق يک دستگاه تحت شبکه
( مانند دوربين مداربسته ) را تامين مي کنند هم ديتا را منتقل مي کنند .
بخاطر داشته باشيد دستگاه مورد نظر بايد قابليت پشتيباني از فن آوري POE را داشته باشد

 

مثال

يک دوربين مداربسته تحت شبکه IP  با قابليت پشتيباني از POE  از دو طريق مي تواند روشن شود

آداپتور معمولي

در اين حالت يک آداپتور به عنوان منبع تغذيه به دوربين متصل شده و يک کابل شبکه که به سوئيچ متصل است براي جا به جايي ديتا به دوربين متصل مي شود .  

سوئيچ POE

در اين حالت تنها يک سيم شبکه از دوربين مداربسته به سوئيچ POE متصل شده و از طريق همان يک کابل هم برق و هم Data تامين ميشود

چرا از POE استفاده کنيم ؟

? صرفه جويي در هزينه

نياز به سيم کشي برق ندارد و تنها با يک سيم برق و ديتا تامين مي شود و نياز به سيم کشي مختص برق نيز ندارد .

انعطاف پذيري

بدون اتصال به پريز در هر جايي که شبکه هست مي توانيد دستگاه و تجهيزات POE را قرار دهيد

? ايمني

تحويل برق POE هوشمند است و باعث از بين رفتن و خرابي هاي ناشي از نوسانات برق نمي شود .

سوئيچ هاي POE توجه بيشتري نسبت به آداپتور ها دارند .

براي ساختماني با ?? دوربين ? سوئيچ POE مي تواند برقش را تامين کند ، در حالي که اگر از آداپتور استفاده کنيد بايد ?? عدد آداپتور استفاده کنيد که در عيب يابي بسيار زمان بر و پر هزينه مي باشد

قابليت اطمينان

POE از يک استاندارد جهاني پيروي مي کند و مانند مجموعه ي آداپتور ها نيست و هر جا استاندارد جهاني رعايت شود ، پس قابل اطمينان نيز هست

 

حتما بخوانيد: +H.264 چيست؟

دستگاه هايي که از POE استفاده مي کنند

سوئيچ هاي POE کاربرد هاي متفاوتي دارند ولي مهم ترين کاربرد آن ها بر سه بخش نيز تقسيم مي شود

دوربين هاي مداربسته تحت شبکه

در حال حاضر دوربين هاي مداربسته ي تحت شبکه بيشترين استفاده از سوئيچ هاي POE را دارا هستند و توصيه مي شود در صورت تهيه دوربين مداربسته تحت شبکه حتما قابليت پشتيباني از POE را داشته باشند

تلفن هاي تحت شبکه :

تلفن هاي تحت شبکه مي توانند برقشان را از طريق سوئيچ POE تامين کنند

راديو وايرلس ها

راديو واير لس ها چون در ارتفاع نصب مي شوند براي سهولت اجرا و نصب از POE استفاده مي کنند

 

چگونه سيستم موجود را به POE ارتقاع دهيم ؟

ارتقاع دادن به POE کار آسانيست و دو راه حل دارد که عبارت است از

سوئيچ POE :

با تعويض سوئيچ معمولي به  POE خروجي هاي سوئيچ داراي برق و DATA خواهند بود و در صورتي که تجهيزات POE در سوي ديگر داشته باشيد بدون نياز به آداپتور روشن خواهد شد .

از طريق سوئيچ POE مي تواند قابليت کنترل از راه دور را نيز داشته باشيد و مي توانيد از راه دور برق يک دستگاه ، که با سوئيچ POE روشن شده را خاموش و يا روشن کنيد

? Injector :

اگر بخواهيد يک خروجي POE داشته باشيد مي توانيد از Injector ها استفاده کنيد . Injector ها داراي ? پورت شبکه و يک پورت برق هستند در سمت ورودي injector برق از طريق آداپتور به درگاه برق دستگاه متصل شده و شبکه از سوئيچ به دستگاه مد نظر ( مثلا دوربين مداربسته ) و از اين پس يک خروجي poe  خواهيم داشت .

نتيجه گيري

  1. سوئيچ هاي POE با ضريب اعتماد بالا و برخوردار بودن از استاندارد جهاني انتخابي مناسب براي تامين برق تجهيزات شبکه که از POE پشتيباني مي کنند مي باشد
    توصيه مي شود از سوئيچ هاي POE با برند معتبر استفاده نماييد زيرا در صورتي که از سوئيچ نا معتبر و تقلبي استفاده نماييد امکان دارد دستگاه تغذيه شونده ( مانند دوربين مداربسته ) دچار آسيب شديد شود
  2. . هايک ويژن
  3. دوربين مداربسته هايک ويژن
  4. دوربين مدار بسته هايک ويژن
  5. انواع دوربين مداربسته

 

 

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 168 تاريخ : شنبه 3 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:17

درباره گروه صنعتي اشناب

_

گروه صنعتي اشناب پارسيان نماينده انحصاري گيربکس هاي خورشيدي و موتورهاي الکتريکي Rollstar سوئيس و فعال در زمينه ي تامين تجهيزات و قطعات صنعتي صنايع مختلف شامل صنايع سيمان-فولاد-نفت, گاز و پتروشيمي ، صنايع معدن و خودروسازي و …. مي باشد.

 

تامين کننده باتجربه در زمينه برندهاي ذيل:

 

تامين گيربکس, موتورگيربکس, و کوپلينگ برندهاي FLENDER & SEW EURODRIVE
تامين تجهيزات ابزار دقيق و تجهيزات هيدروليک-پنوماتيک از برندهاي REXROTH -E+H – MOOG – BENTLYNEVADA- ABB ….
*
تامين قطعات کمپرسورهاي ATLAS COPCO – INGERSOLL RAND
اين شرکت با تکيه بر آگاهي،تجربه و پيشتکار پرسنل متخصص و کارآزموده خود و راههاي ارتباطي موثر با کمپاني و نمايندگان برندهاي اروپايي در خارج از کشور، قادر است نيازهاي استراتژيک و تحريمي بسياري از صنايع داخلي را در زمينه تجهيزات و قطعات در کوتاهترين زمان ممکن با اراِئه بهترين پيشنهادات رقابتي برآورده سازد.
علاوه بر آن،شرکت همواره در تلاش است با ارائه راهکارهاي متمايز و عالي،صاحبان صنايع را در جهت پيشبرد اهدافشان ياري نموده تا بتواند با انجام اين مسئوليت گامي موثر در عرصه صنعت و رشد اقتصاد بر دارد.
لازم به ذکر است اين شرکت با دارا بودن دفاتر در کشورهاي اسلووني و ترکيه قابليت تامين بسياري از تجهيزات و قطعات صنعتي تحريمي را دارد.

https://schnab.com

 

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 160 تاريخ : پنجشنبه 1 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:34

لینک دوستان

خبرنامه